Szafka na klucze do biura
Oryginalna szafka na klucze do biura powinna być nie tylko bezpieczna, ale również elegancka. Meble tego typu są idealnym wyborem dla tych firm, które mają mniejszy lub większy problem z kontrolowaniem kluczy wykorzystywanych w miejscu pracy.
Gdzie można wykorzystać szafki na klucze?
Wysokiej jakości szafka na klucze doskonale sprawdzi się przede wszystkim w recepcjach albo na parkingach. Nie można zapominać również o pomieszczeniach użyteczności publicznej. Mowa tutaj przede wszystkim o szkołach i bibliotekach. Najlepszym wyborem w biurze są szafki wykonane z lakierowanej blachy. Z praktycznego punktu widzenia najlepiej sprawdzą się klasyczne modele, które mają wieszaki w kształcie haczyków.
Szafki z zamkiem szyfrowym
Szafki tego typu, jak łatwo się domyśleć, wykorzystywane są głównie do bezpiecznego przechowywania kluczy. Programowalny elektroniczny kod blokady jest najlepszym i najskuteczniejszym sposobem na zabezpieczenie kluczy przed osobami postronnymi. Zamki zamontowane w szafkach tego typu bardzo często zasilane są bateriami i posiadają specjalną lampkę ostrzegawczą, która informuje o rozładowaniu się baterii. Najdroższe szafki wyposażone są w elektroniczną blokadę (6-cio cyfrową) z nowoczesnym wyświetlaczem LCD. Dobra szafka na klucze powinna być wyposażona oczywiście w solidne mocowanie na ścianie, dzięki czemu znacząco ograniczy się ryzyko jej kradzieży. W pierwszej kolejności warto inwestować w szafki od renomowanych producentów.