Nadruk na koszulce? Świetna forma promocji

Na pewno każdy z nas widział i zna różnego rodzaju koszulki z angielskim napisem I Love New York. Każde większe miasto, każda większa metropolia wylansowała produkty, które cechuje właśnie tego typu forma rozwiązaniowa, związana z daną marką. Dla nas koszulki tego typu to nic innego jak utożsamianie się z danym miejscem. A jak ją postrzegają prezentowane miasta? Tutaj ważną rolę odgrywa przede wszystkim marketing – ten na najwyższym poziomie. A taka koszulka z nadrukiem ma go szansę zapewnić.

Co drukujemy na koszulce?

Pierwsza informacja, która w głównym stopniu pojawia się na koszulkach z nadrukiem to logo lub symbol danego miasta. Dlaczego akurat to? Wiele osób chce, aby grafika, która pojawia się na właśnie tego typu koszulkach z nadrukiem, stała się symbolem umieszczanym właśnie na tego typu produkcie. Dla nas kupujących te dwie informacje: nadruk i logo – to rodzaj informacji podstawowych, ale jak się okazuje niejedynym.

Innym ważnym i popularnym gestem informacyjnym, który pojawia się na koszulkach jest jedno lub dwa zdania, które charakteryzują dane miejsce. Bywa i tak, że hasło, niemalże przytwierdza się do danego miesta i trwale pozosaje w tożsamości użytkownika za pośrednictem takiej koszulki z nadrukiem.

Oczywiście są plusy, ale i minusy takiego marketingu. Jeśli koszulka z nadrukiem ma tylko jedną wersję, bywa, że później ciężko się 'odwrócić’ od danego miejsca i danego hasła. A to nie bez znaczenia przy budowaniu trwałych kampanii marketingowych.

Nadruk musi być widoczny

Koszulki z nadrukiem https://www.copyshop.krakow.pl/oferta/koszulki-z-nadrukiem/ to proste gadżety promocyjne. Są ogólnodostępne a ich wzornictwo jest dość proste. Jest to fajna forma marketingu, która doskonale sprawdza się na wielu płaszczyznach i dostosowuje się do stale aktualizowanych trendów rynkowych.

Comments are closed.